Περπάτημα υψηλής έντασης-Μέρος 1

Πώς μετατρέπεις το καθημερινό περπάτημα σε μία υψηλού επιπέδου έντονης άσκησης

περπάτημα1Τα οφέλη ενός προγράμματος με υψηλή ένταση περπάτημα

 

Σε ένα πρόγραμμα άσκησης για τους ηλικιωμένους παρατηρήθηκε από τον Δρ. Nose Hiroshi και τους φοιτητές του από το πανεπιστήμιο Shinshu ιατρικής του Matsumoto της Ιαπωνίας πως η εφαρμογή γρήγορου και έντονου περπατήματος σε εναλλαγή με ήπιο και αργό περπάτημα για μικρά χρονικά διαστήματα βελτίωνε σημαντικά δείκτες υγείας όπως η αεροβική φυσική κατάσταση, η δύναμη στα πόδια και η αρτηριακή πίεση.

Διαβάστε περισσότερα: Περπάτημα υψηλής έντασης-Μέρος 1

Περπάτημα υψηλής έντασης-Μέρος 2

Πώς μετατρέπεις το καθημερινό περπάτημα σε μία υψηλού επιπέδου έντονης άσκησης

Συνέχεια

περπάτημα2Το περπάτημα απαλύνει την κατάθλιψη

Παρόμοια αποτελέσματα βρέθηκαν σε μία αυστραλιανή μελέτη όπου διαπιστώθηκε πως το περπάτημα βελτιώνει σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα της ζωής μεσήλικων γυναικών με κατάθλιψη.

Εκείνες που είχαν ασκηθεί με μέτρια ένταση για 2,5 ώρες ή περπατήσει λίγο παραπάνω από 3,25 ώρες κάθε εβδομάδα ανάφεραν ότι ένιωθαν περισσότερο κοινωνικές και με μεγαλύτερη ενέργεια σε αυτήν την τρίχρονη παρακολούθηση.

Και φυσικά όσο περισσότερο ασκούνταν τόσο μεγαλύτερα οφέλη είχαν ανάλογα πάντα με την ψυχολογική τους ευεξία. Ακόμη και λίγες ώρες άσκησης ήταν ευεργετικές για την υγεία τους.

Διαβάστε περισσότερα: Περπάτημα υψηλής έντασης-Μέρος 2

Οι ευεργετικές επιδράσεις της άσκησης

Οι ευεργετικές επιδράσεις της άσκησης όχι μόνο στο σωματικό βάρος αλλά και σε άλλους δείκτες υγείας

Πολλές φορές τα μέσα μαζικής ενημέρωσης προκαλούν στο κόσμο λαθεμένες αντιλήψεις σχετικά με την υγεία. Μία από αυτές αφορά την παχυσαρκία και τη σχέση της με την άσκηση.

Διαβάστε περισσότερα: Οι ευεργετικές επιδράσεις της άσκησης